Skåningen

Träning, livet och resor.

ledig dag.

Kategori: vardag

min sovmorgon förstördes runt 10 tiden av ett telefonsamtal hem. Jag sket naturligtvuis i att svara men efter si dådär 15 signaler är man rätt så vaken.
Varför händer samma sak varje gång man vill sova ut? Det slår aldrig fel att hemtelefonen ringer.
Men som tur är så är jag världsmästare i att sova så jag somnade om och vakande för en liten stund sedan.
Drömde massa konstigt i natt. Drömde tex att jag och Buddy var ute på promenad, jag hade honom lös, ett, tu tre så stack han. Jag hittade inte honom, var helt förtvivlad.
Sprang hem gråtandes, David brydde sig inte ett dugg, mamma och pappa tröstade mig.
Ringde runt till olika hem för djur, polisen, brandkåren och allt möjligt.
Men jag hittade honom igen, på ett hem för bortsprunga djur.
JÄKLA tur att allt bara var en dröm, menjag vakande helt kall svettig. Usch.

Dagens planer? Sola, kolla till lägenheten, kanske åka och kolla möbler.


Buddy tokstolle med sina favvo bollar i käften.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: