Skåningen

Träning, livet och resor.

kvällens planer?

Kategori: vardag

då var det fredag igen, galet så fort veckorna går, dom bara rusar iväg.
Kan ju påpeka att jag har bott hemma i Skåne 5 veckors tid nu, känndes som om det var igår jag flyttade tillbaka.
Kvällen blir lugn, ska strax bege mig bort till Norrevångshallen där EHF möter Kungälv. Bättre att sitta där än att uggla hemma i boet.
Dejten med sängen blir nog ganska så tidig ikväll, match imorgon och måste jag pallra mig upp i tid så jag hinner med både frulle och lunch. suck.
by the way, för er som vill kolla så lirar vi 15.00..

Om man kanske skulle ta och dra på sig värsta partyoutfitten imorgon då? ut och försöka hitta kärleken? som om det skulle inträffa? NOT! kommer väl bli guld nunna under min tid i Skåne. Suck.
Hallååååååååå grabbs? Vart gömmer  ni er ?


Batman, dodododooooooo BATMAN!

Kommentarer

  • mh säger:

    GÙLDMUNKEN!

    2008-11-07 | 23:08:01
  • nicki (syrran) säger:

    JAG SAKNAR DIG ! <3

    2008-11-08 | 21:04:40
  • Steffi säger:

    Livet är underbart :)

    2008-11-09 | 22:37:29
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se/
  • jasmine säger:

    Vann Kungälv eller???;);) Näää de tror jag ifs inte:P

    2008-11-10 | 13:02:42
    Bloggadress: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: