Skåningen

Träning, livet och resor.

inget vidare.

Kategori: vardag

känner mig fortfarande kass, blev ingen träning idag heller,lika bra att skippa de när man mår kass.
Ledig imorgon och jag kan lova er att det blir en häääääärlg sovmorgon.
Ska vi slå vad om att telefonen kommer ringa och störa min skönhetsömn?
Skulle inte bli förvånad alls om det ringer. suck.
Som sagt ledig imorgon, ska umgås med Merita, hoppas hon är villig att åka iväg en sävng med mig, skulle behöva köpa massa nytt till lägenheten, eller iaf kolla ut saker.
Imorgon kväll ska vi börja konka på kartonger, segt med 3e våningen utan hiss, men jag är RÄTT så van vid trappor sedan min senaste lägenhet i Norrpan. Högst upp, 66 trappsteg i en lutanades spiraltrapphus.
Jag skulle kunna kalla mig själv för profesionell trappgångare. De ni, det är inte alla som kan titulera sig med att vara.

Stackars mormor som är inlagd på sjukan igen, jag hoppas hoppas hoppas hoppas att hon klarar sig igenom detta, hon var säkert en katt i sitt förra liv med tanke på att hon återhämtat sig gång på gång.
För 10 år sedan sa läkarna att hon inte hade lång tid kvar att leva, men hon är seg (man måste få skämta) tycker så synd om mamma också, stackarn. Vi får hålla tumarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: