Skåningen

Träning, livet och resor.

Hundvakt....!!!!!!!!!!

Kategori: vardag

Mamma och pappa är inne hos grannarna, David är Köpenhamn på Sensation och jag passar Buddy (Davids hund)
Det är nog den jobbigaste hunden att vara hundvakt åt.
Han kommer med sina 2 tennisbollar i munnen och kollar på mig som om jag inte fattar att han vill leka.
Man leker en stund och går därifrån, då kommer SUCKEN, en hög jävla suck för att man inte leker eller klappar honom.
Så kollar han med sina söta ögon på en igen, släpper ut bollarna ur munen för att jag ska ta dom.
Ni förstår inte!
Mer kelsjuk hund finns inte.
Tror han har somnar ute i farstun nu.. YESSS! ;)

Funderar på att sova jag med, vi ska till Skövde imorgon och spela match. Blir en lång dag.
Åke09.30, spelar matchen 16.15, kommer hem mitt i natten. Sen ska man vara på jobbet 08.00 måndag morgon.
Synd att vi har matchen imorgon och att den inte var idag, för herrarna ska möta Eslöv imorgon. Kommer bli en bra match. Men men jag får väl se deras andra möte i vår, här i Eslöv.



SOV GOTT!!

Kommentarer

  • Hannis säger:

    Du är utmanad! :)

    Hoppas att du mår bra gumman! saknar din galna dialekt på träningarna! kram

    2008-11-17 | 18:14:31
    Bloggadress: http://nussesinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: