Skåningen

Träning, livet och resor.

gled in lite snyggt där.

Kategori: vardag

när jobb dagen var slut och jag satt mig ner för att invänta dagens träning (1½ timmes väntan som alltid) så kom Lotta in på badet, hon skulle massera Anki.  Men Anki var inte där på deras bestämda tid. Jag sa "du kan ju alltid massera mig", ja visst sa Lotta då.
Så jag fick 40 minuters taktilmassage, helt underbart.
Hon håller nämligen på att utbilda sig så hon behöver folk att öva på.
Riktigt skönt.

Dagens "träning" bestod av lagmöte med våran psykolog Pekkola.
Det gick bra, vi fick bla göra en grupp övning där hon placerade ut oss i en ring och gav oss 3 gosedjur som vi skulle kasta runt till varandra. Dom flög lite över allt.
Sedan bytte hon ut gosedjuren till ägg (ej kokta), jag kan ju lova er att inte ett ända ägg flög i marken som gossedjuren gjorde. Rätt bra övning. Hur man snabbt ändrar addityd och koncentrationen.




kaaaaaching PANG BOM!!!! I LOVE MONEY ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: