Skåningen

Träning, livet och resor.

galet skoj.

Kategori: vardag

ja jäklar vad vi har städat idag, på fredag kommer nämligen hälsovårdsmyndigheterna och inspekterar badet och gymmet, hela veckan har vi städat, men idag var vi extra duktiga. Vi hade till och med jäkligt roligt.
Som tur är så är jag ledig på fredag, ska då på helkropps massagde i 2 ½ timme. Behöver jag verkligen.
Efter massagen ska jag bege mig in till Lund för att shoppa loss på Rusta. Tror faktiskt  aldrig att jag har varit på Rusta någon gång.
Men nu är det så att jag har hittat en galet ROSA julgran som jag tänkte slå till på, varför inte? jag älskar rosa, jag kommer för en gångs skulle vara hemma över julen så jag kan julpynta, jag kommer bo i en 2a och ha plats gott om plats för den.
Galet skoj, ROSA ROSA ROSA!
Kanske hittar massa rosa roliga saker där.

Hörde en fågel viska i mitt öra att IOS 2009 ska bokas idag, hur underbart som helst. 2 veckor till och med.. weei
kl 20.00 på tv 3 ikväll börjar en ny serie om charter resor, dettas måste man ju bara se så man kan tänka sig tillbaka på allt skoj man gjort på sina resor.




Är den bara inte så typisk mig? I LIKE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: