Skåningen

Träning, livet och resor.

fylleslag.

Kategori: vardag

i fredags kväll drog jag hem till Jannike och Mark. Steve var där, himla kul att träffa honom igen. Steve är Marks bästa kompis från England. Vi hoppasde i deras utomhus jacuzzi och drack öl ett bra tag.
Sen blev det film och övernattattning där.
Igår stack vi till Nova i Lund. Jag köpte mig en ny mobil som jag inte förstår mig på.
Hem och fixa till sig, sedan tillbaka till Höör.
Vi förfestade hemma hos Jannike och Mark. Fullt med folk och ett jäkla bra drag.
Det var verkligen alkohol i mängder igår.
Jannike och Steve kunde tyvärr inte hänga med till Jägers.. (klena jävlar)
Har spenderat hela dagen hos Jannike och Mark.
Slappat, kollat tv, städat, lagat engelsk frulle m.m
Är ritkigt sliten nu.

Kommentarer

  • mh säger:

    cilla säg inte att det är du som har varit framme med saxen på fyllan igen? ^^

    2008-11-03 | 11:40:18
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • kakan säger:

    ja ewe har färgat håret mörkare hossman med :) skit snyggt på båda!

    2008-11-03 | 21:19:31

Kommentera inlägget här: