Skåningen

Träning, livet och resor.

där fick hon !

Kategori: vardag

idag fick hon så hon teg, av chefen även hennes syster. Men jag blev lättad och alla andra med. Tack Lillan! Det värmde.
Träningen idag gick bra och eftersom HON fick en utskällning tidigare idag så mådde jag kanon.
Dagen kunde inte ha slutat bättre än när Emil min underbara vän från Stockholm ringde.
Han är så himla go, vi har nog inte pratats vid/träffats  på1 ½ år, men så ringde han mig idag
"hej, det va längsen,jag är på väg till träningen och kom på att vi inte pratat på sjukt länge, så jag ringde"
Han gör mig alltid så glad goa Emil.
SÅ nu kommer jag somna med ett leende. tack EMIL!

Fredag imorgon, hur najs är inte det då?

me like.




Emil, bästa! Han gjorde min dag idag. Den lilla Lidingö bratten ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: