Skåningen

Träning, livet och resor.

bryter ihop.

Kategori: vardag

asså jag pallar inte!
Det finns en kvinna på jobbet som jag verkligen tycker illa om, eller får man säga hatar? Hata är ett starkt ord men i detta läge får man använda det! TRO MIG!
Jag är inte den enda som är emot henne, utan alla andra oxå.
Hennes spydighet, elaka kommentarer, hälsar inte och allt annat hon gör,nä fy fan, skulle jag kunna hade jag anlitat någon som gjort henne ILLA!  tviii!
Skojar inte, jag blir galen, jag har börjat tjafsa emot henne nu, vet inte om det fungerar men de känns så jävla mycket bättre än att bara ta emot skit av henne!
Ni skulle förstå själva om ni jobbat hos oss några dagar.
På grund av henne så blir min energi sjukt låg, vilket tar ut sig på handbollen. Det går inte! Alla dessa jävla kombinationer vi ska köra, min hjärna snurrar bara, sen blir jag frustrerad när jag inte kan göra som man ska. Då spricker det!
BAJS!

vad ska jag ta mig till.


JAG SAKNAR ER SÅ GALET MYCKET NU!!!!!!!!! suck... ♥ Jag kanske är kass på att höra av mig tillräckligt mycket, men ni ska veta att jag tänker på er varje dag, jag pratar om er varje dag, älskade vänner ni är saknade till tusen.



Kommentarer

  • Karin säger:

    Du får inte låta henne påverka dig. Ingen får ta bort CillaDobaks energi!!! pussss

    2008-11-05 | 08:30:40
  • Hannis säger:

    Skit i surfittan :) vi saknar dig me lovergirl! kom hem till oss snart! puss

    2008-11-05 | 12:41:44
    Bloggadress: http://nussesinfo.blogg.se/
  • nusse in my heart. säger:

    baby, ring oss bara så kommer vi ner och tar hand om kärringen. vi saknar dig med hur mycket som helst, jag törstar efter skånska. kom hem SNART ! <3

    2008-11-05 | 20:00:28
    Bloggadress: http://mariahossman.blogg.se/
  • Cc säger:

    har saknat dig sen dagen du åkte! KÄRLEK <3

    2008-11-05 | 21:50:37

Kommentera inlägget här: