Skåningen

Träning, livet och resor.

äntligen!

Kategori: vardag

vinst igår i Skövde, så jävla härligt. I halvlek ledde vi med 14-7, bra spel och dom va nog lite chockade.
Det släppte äntligen för mig, satte ett hoppskott rätt i kryllan och sen blev det ett genom brott och mål, bakåt gick det bra och inspel till linjen. Jag njöt. Det var så härligt att vara tillbaka i sitt rätta jag igen på planen. Hoppas det håller i sig nu.
Andra halvlek var svettigt värre, dom kom i kapp som bara den och domarna SÖG! Men till slut vann vi med 24-23 och hamnade 5a i tabellen. Tackar och tar emot.

Pappa fick hem kaklet idag, Istavn var uppe i lägenheten idag och satt dit gamla plattor så att allt bli jämt över hela(då slipper  vi riva ut den gamla kaklen och sedan bara sätta dit den nya ovan på ).. För i dagens läge är det bara kakel längs med vasken, men jag ska ha massa massa mer. Ni kommer förstå när ni hälsar på! (pik till tjejorna) Så i veckan blir köket klart, nya bänkskivor skall oxå på plats.


Kommentarer

  • Linda säger:

    Heeej tok. Allt för länge sen, skäms på oss båda. Jag är kvar i Sala två veckor till innan jag flyttar tillbaka upp till norr igen :) Sundsvall <3 Hur mår du där nere? Trivs du? Vi måste boka latte, snarast. Stor kram

    2008-11-17 | 22:39:38
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: