Skåningen

Träning, livet och resor.

aj aj mitt knä..

Kategori: vardag

har ont i mitt knä, landade på det igår på matchen och hade ont en stund då men spelade vidare. Men idag känns det kan jag lova er, hoppas bara inte de är något utan bara lite vätska som har samlats och ligger på tryck.
Mitt pekfinger fick sig en rejäl omgång igår oxå, göront som fasiken det med.
Vi förloade igår.. så jävla segt, vi skulle ha vunnit men eftersom vi spelade som ett gäng nybörjare så är de inte svårt att få stryk.

Blev fest igår med grabbarna, förfest hos Dan sedan stack vi till Velouté. Jag har aldrig vatt där förr men de va skoj.
Pappa, mamma å jag skulle egenligen åkt till IKEA idag men när jag steg upp i morse så var inte mamma hemma utan på sjukhuset hos mormor. Hon har varit där hela dagen, kom hem och lagade middag sen nu för en stund sen stack både mamma och pappa dit. Usch usch. Jag hoppas hon klarar sig, lilla mormor.♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: