Skåningen

Träning, livet och resor.

246...

Kategori: vardag

jag längtar, 246 dagar kvar, det låter som en lång tid men det kommer gå så galet fort, snart är vi där igen.
TJEJER, SNAAAAAAAAAAAART!
Vi var 7 stycken, i sommar kommer vi vara 10 galna brudar på Ios. Jag gillart! ♥



Massagen idag var jävligt plågsam, hade mmycket "slang" i kroppen och min nacke ska vi inte tala om, Hård som sten sa hon. Men det beror på alla känslor, stress, längtan och allt som hänt sedan min flytt.
Nu känns det skönt i kroppen, nacken värker inget alls vilket den gjort i 2 veckors tid.

Pappa och jag har idag varit och hittat kakel som jag ska ha i köket, det värsta är att det tar en vecka att få hem det. STÖRIGT! annars hade köket kunnat varit klart i nästa vecka.
Vill inget hellre än att få ha mitt eget bo igen, vill vara fri som en fågel.


Kommentarer

  • kakan säger:

    heter det inte slagg i kroppen? finns inga billiga Ios till mig!!

    2008-11-15 | 00:10:52

Kommentera inlägget här: