Skåningen

Träning, livet och resor.

Utmaning..

Kategori: vardag

Linda Har utmanat mig

  

För 5 år sedan:

Var jag 16 år gammal, gick första året på gymnasiet och tränade handboll som en galning. Jag började även få smak på det härliga livet med fest och vänner.


För tre år sedan:

Var jag 18 år och det var dax för studenten inom kort. Jag hade även ett år som au pair framför mig i Norge,som slutade mindre lyckligt.


För 1 år sedan:

Var jag Östgöte på heltid, spelade handboll I NKIK, jobbade på en skola och njöt av livet. Hade inga speciella planer på vad jag skulle göra av mitt liv.


För 3 månader sedan:

Var jag allmänt nöjd med mitt liv.


Igår:

Låg jag i min sköna soffa hela dagen fram tills det var träning.


Idag:

Har jag inte gjort ett dugg.


Imorgon:

Ska jag på personalmöte kl 8, sen blir det att slappa hela dagen och invänta träningen.


Om 1 år:

Bor jag troligen inte i Norrköping, jag spelar fortfarande handboll och har kanske sökt en Teckenspråktolks utbildning någonstans i vårat långa land.


Jag utmanar.

Karin. Steffie & Erica

Kommentarer

  • Linda säger:

    Tack, mor hade gett husmor ett nytt knep att laga räkorna så de smakade faktiskt gott :) Du lyckades med länkarna ser jag. Duktig du är.

    2008-05-13 | 17:17:46
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • Linda säger:

    Man kan även klicka ner så länken öppnas i nytt fönster. du är duktig. Kram

    2008-05-13 | 17:24:36
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • Steffi säger:

    Ja det hoppas jag med :P Hatar dina utmanningar, fixar de ikväll :P

    2008-05-13 | 17:37:44
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera inlägget här: