Skåningen

Träning, livet och resor.

tappad nagel..

Kategori: vardag

naglen som jag klämde på jobbet trillade av igår (lösnaglen alltså)
Hur fullt som helst.
Det blev förfest med Karin å Maria hos Danijel å hans gäng, sen begav vi oss till Palace.
Slog vad om en öl med en kille i kön om hur lång tid vi skulle behöva vänta.
Om vi skulle komma in innan 00.40 så skulle jag få en öl av honom, och om klockan blev mer än 00.40 så skulle jag bjuda honom på en öl.
Som tur var så kom vi in innan 00.40 och jag fick en gratis öl på köpet. Man tackar man tackar.
Det var en en riktigt rolig kväll igår.
Vad hände med Charlotte?


hoppas att det bli pizza ikväll.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ok, aldrig testat de. Men de ska jag göra när jag kommer hem. Jag åker hem den 17:e juni, landar den 18:e. OK. Jag är vrålhungrig, vi ska snart åka och käka, funderar på pizza jag med ;)



    Kram

    2008-05-25 | 14:21:56

Kommentera inlägget här: