Skåningen

Träning, livet och resor.

svullat.

Kategori: vardag

jag var så himla hungrig att jag fick beslutsångets över vilken pizza jag skulle besälla, men det blev en Husets Speciel, med oxfilé och massa berniesås. Sjukt gått, har klämt i mig hela nu och sköljt ner med lite coca cola.
Det är lördag och här sitter jag. Ovanligt faktiskt.
Men det ska bli skönt med en lugn kväll.
Har jag berättat att jag fått värsra sexiga wiskey rösten? fråga mig inte varför jag gått å blivit hes, men det är hett.

När jag skulle ta bussen i morse så var de en äldre dam som kom fram å pratade mig och berättade hela sitt liv, det där händer mig alldeles för ofta. Undrar varför? Ser väl snäll ut? Å jag är inte den som håller tyst utan jag babblar med dom som bara den.
Borde kanske satsa på att bli pyskolog?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: