Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt..

Kategori: vardag

social som jag är åkte jag hem på förfest till Kvant med värsta huvudvärken, känndes som om skallen skulle sprängas, jag gick som en zoombie, tog 4 alvedon och 2 resorb. Mådde kass.
Hux flux blir jag väkt "Cilla för fan va lite social nu, upp å hoppa" Då hade jag sovit en timmes tid på soffan. Kan lova er att jag behövde denna sömn.
Tåget mot Malmö 23.07, kön på Slagthuset var sjukt LÅNG, tänk er själv, över 5000 förköps biljetter var sålda, dom hade även vanligt insläpp. Garderoben hade dom byggt nere i ett parkeringshus, 5 gigantiska dansgolv och öppet till 05.00.
Jag tackade mig själv för min förmiddags öl som gjorde att jag inte pallade dricka så mycket alkohol på kvällen,  får då hade jag garanterat virrat bort mig i folkmängden.



Bjuder på lite sköna bilder från Lunds folkpark å Grappa.


Nu ska jag käka lite pizza å slänga mig i soffan, sen blire Grappi lunch med alla små söta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: