Skåningen

Träning, livet och resor.

shoppaholic!

Kategori: vardag

Lund var mysit,med en god lunch på Italia å sen efter lite shopping var jag trött, mamma skulle hämta mig kl 4 så vi kunde åka iväg å köpa tyg till nya gardiner åt mig.
Men när jag hoppade in i bilen så sa mamma "ska vi köra till Malmö?"
När mor min säger så betyder det, "ska vi in å handla åt dig?"
Jag log och följde med utan protest.
Köpte 2 par skor, underkläder, klänning, smink från Make up store, sängkläder, bikini, byxor å solbrillor.
tack tack mammsen.
Hur ska jag få ner allt tillbaka till Norrköping?
Det får bli ett senare bekymmer.
nu ska jag dricka kaffe med Merita på Grappa.

frisören imorgonbitti vid 9 snåret, är så grymt sugen på att lägga i en mörkbrun färg.. Vågar jag?
Blondin på sommaren är ju aldrig fel..


köss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: