Skåningen

Träning, livet och resor.

sex..

Kategori: vardag

kom in till Norrköping vid 22.19 såg min spårvagn åka förbi mig precis när jag kom runt hörnet. Jag orkade inte vänta i 29 minuter på nästa så jag traskade hem istället, tar ju bara 10 minuter (iaf med packingen).
Äntligen packat upp ALLT, galen som jag är och har allt i garderoben i färgordning så var jag ju tvungen att hänga in allt jag haft med mig hem rätt. Tar någon minut extra men det är det värt, för det är så mycket snyggare.
Jag var nära till gråt x-antal gånger på tåget, speciellt när det spelade lugn musik i mina lurar.
Kan inte någon trolla och flytta ner min underbara lägenhet till Lund?
Hade varit toppen.
Jag har lovat mig själv att ge det hela lite tid, sen får jag väl se hur jag gör.
Ska snacka med dom på jobbet också, om jag väljer att flytta går det då att kanske förflytta eller iaf prata bra om mig på olika Team Sportia butiker i Skåne. Att höra efter är aldrig fel.

Jobb på lagret i city imorgon, hur fan ska det gå med mina naglar? Får väl ta det lilla lugna så jag inte bryter av någon. Dom är fina, lite ovant bara.
Behöver dock lager jobbet imorgon, tror jag gått upp x-antal härliga kilon i Skåne, men dom ska bort.. Mammas mat å allt annat gott.  ME LIKE!

Varför skrev jag sex som rubik?.. hmmm.. eller just det jag kollade ju på Sex and the City, skulle ju nämna något men mins ej vad. Äsch det får stå kvar.

Ska nanna kudde nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: