Skåningen

Träning, livet och resor.

när man minst anar.

Kategori: vardag

blev en riktigt rolig kväll igår, jag hängde snällt med Karin till Martin & CO, blev  kortpsel, tv, musik å massa dricka.
Där var en landsman (ungrare), där var en kille som bor på samma gård som mig utan att vi ens visste de å sen var de en ölning, å min blivande man, vi ska gifta oss nästa helg så ni är välkomna.
-skrattar- roligt folk,.
Tog taxi ner mot stan vårt mål var Hugo,men på något vänster så stannade taxin vid Wasa. Så det var bara att le och stiga ur. Men de va riktigt roligit där igår.

Har väl mått hyfsat bra idag, men efter att jag fått i mig min lunch så vände det sig i magen på mig å jag trodde allvarligt att jag skulle spy, men som tur var gjorde jag inte de.
Ska strax kila ner å köpa en riktigt flottig pizza å bara mysa i soffan.
Det känns som en härlig plan.





I´m satisfied for the moment ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: