Skåningen

Träning, livet och resor.

mumsigt

Kategori: vardag

gått hungrig på jobbet hela dagen, men nu har jag fått i mig en rejäl portion köttbullar, potatis, sås å lingonsylt.
Det var super mysit att grilla igår, efter vi varit i folkparken gick vi till Carl Johan och drack en öl. Jag var galet trött efter att sovit 4 timmar så jag drog mig hemmåt vid halv 12.
Men tror ni jag fick min underbara skönhets sömn i natt då?
Nej för dum som jag är så hade jag mobilen på vibration, 04.40 fick jag ett samtal av en person, samma person ringde igen 05.30. Härliga tider!

Samtalet jag skrev om igår då, väldigt väldigt intressant, nu gäller det att tänka till ordentligt.
Borde inte vara ett så svårt val men man blir ändå lite kluven.
Får ta mig en rejäl funderare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: