Skåningen

Träning, livet och resor.

klämd! Blå?

Kategori: vardag

Allmedina å jag skulle höja nivån på botten i en boll låda idag.
Det ända hon tjatade om var.. "akta nu dina naglar som du har betalat för."
Visst sa jag.
Men ett tu tre så fastnade jag och ena fingret som klämdes mellan väggen och "botten", skojar inte om jag var klämd i 30 sekunder men det kändes som en evighet, det gjort sjukt ont och jag kunde inte skrika för vi hade kunder.
Allmedina kunde till slut lyfta men då klämde hon sig.
Så där stod vi och hade ap ont.
Jag sprang till toaletten ock kylde ner det. Men det lär väl bli en blånagel.
Å inte nog med det, jag märkte även att mitt guldhjärta på mitt armband är borta, måste tappat det.
Riktigt tråkitg eftersom det var en konfermations gåva.
suck. inte min dag idag.

nu ska jag strax bädda ner mig i sängen och låta John Blund strö sovglitter i min ögon medans jag kollar på "sex and the city"..

godnatt.


By the way, GRATTIS JOCKE, 21 år idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: