Skåningen

Träning, livet och resor.

kändisar på jobbet.

Kategori: vardag

jag har typ ingen röst kvar å jag vill lova er att de blev rätt skoj när jag skulle prata med kunderna idag, orden lixom försvann lite här å var.
Malin Baryard och Henrik Johnsson var inne hos oss idag, JAG hjälpte dom, super trevliga.
Kom även in en äldre man med sin fru.. 
han sa..: "vilken vacker dialket du har ( på skånska)!"
jag: tack det samma, vart är du ifrån?
han: från ett ställe som heter Eslöv!
jag :HA skojar du med mig? jag är oxå därifrån.


Det gjorde min dag.

har jag berättat att jag var ute å svängde dom lurviga igår igen?
IMPULS GREJ! Sara smsade mig runt halv 9 och frågade om jag var fest sugen, jag låg och sov på soffan, men Cilla bangar ju nästan aldrig fest.
Så vi förfestade hos mig och sen drog vi till Teaterbaren för att senare gå till Palace.
Riktigt roligt hade vi.
Måste göras om.



Jag å Sara
Ingen super snygg bild, men jag bjuder på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: