Skåningen

Träning, livet och resor.

jobb,jobb,jobb

Kategori: vardag

jag börjar bli trött på att jobba helg nu, men det är riktigt bra pengar, så jag får väl tänka så.
Har räknat ut att fram till midsommar så kommer jag ha jobbat 6 helger i rad (?!) orättvist? det hade varit skönt med en helg ledig iallafall.
Idag är det tydligen den värsta helgen på hela våren som finns, massa jippon och mojs å vi är en man kort idag.
Min dag idag skulle varit jobb mellan 11-15, men icke icke det blir 10-17 istället.

Fest ikväll? kanske de... ;)
måste heja på Charlotte ikväll!

mamma ringde igår och pratade om en lägenhet i Eslöv å ville att jag skulle ta den. Men nix, nu blir det Norrköping.


förkyld igen? suck.. orkar inte.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag tror på dig. Vårat sommarlov har vart hur bra som helst, sol, bad och stränder :) Måste ju passa på. Måndag snart och då kallar jobbet igen. Tur att dagarna inte är så långa 9 - 13.30 ;) Kram

    2008-05-24 | 14:04:18
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/
  • Linda säger:

    Detta är nog mitt bästa jobb någonsin :) Trevlig kväll. Kram

    2008-05-24 | 17:55:10

Kommentera inlägget här: