Skåningen

Träning, livet och resor.

jag leder!

Kategori: vardag

på personal mötet i förra veckan fick vi veta att vi ska ha en intern tvälning om vem som kan värva flest medlemmar till sportklubben.
Det utlovades ett väldigt exklusivt preis.
Tvälningsmänniska som jag är, tar jag detta på största allvar.
idag kom Jens fram till mig å sa att det är jag som leder.
Till råga på allt värvade jag 15 nya medlemmar idag, så grym man är.
Fick även höra en riktigt positiv sak idag, jag mår bra nu!

Jag tror att jag är på väg att ta rätt beslut också, det känns rätt iaf, jag har nu tänkt å tänkt å åter tänkt och jag tror att jag gör rätt.

By the way, visste ni att Eurovisonfestivalens semi-finaler börjar ikväll kl 21? Hade jag inte den blekaste om, men jag kommer vara bänkad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: