Skåningen

Träning, livet och resor.

galet trött och dissad.

Kategori: vardag

va inne på Nagelverskstan igår, eller vad de nu hette.
Damen där dissade mina naglar som bara den.
Så de va bara att ta emot skiten och le... Ska testa att gå till henne för hon verkade proffsig.
Stan med Thea innebar att jag handlade.. suck.
Blev ett par galet höga skor, men ack så snygga ben man får.
Lite kläder och underkläder.
Sen blev det solning och storhandlning med Iccan och därpå varsin en kebabtallrik.


kommer dö i dessa..(?!)

Jag brukar komma på mig själv när jag sitter vid datan med att tänka " va fan är det som är på tv?" Då kan jag ha satt på världens sämsta program eller kanal å det bara går för jag inte orkar byta.
Just nu är tillexempel barnkanalen på.. ?




JAG ÄR TRÖTT!  ORKAR INTE JOBBA IDAG. MEN JAG MÅSTE!



51 dagar kvar.....

Kommentarer

  • Linda säger:

    Skitsnygga skor, dock hade jag brytit både armar och ben om jag skulle stapla runt i dem. Jag är kass i klack, låg som hög. Söt björn, ni är lite lika ni två ;) haha . Kram

    2008-05-28 | 19:58:37
  • Linda säger:

    Haha ok :) Drick lite, då kanske du klarar dig helskillnad. De liknar min sovstil men jag är brun. Höhö. De är fint, trött och seg. En massa borden men ingen direkt lust. Va är de 51 dagar kvar till? Tills jag intar gatorna? De är väl bara 40 dagar dit? flinar Kram

    2008-05-28 | 20:42:49
  • Linda säger:

    Åh, har ni plats för en till? :D haha . Jo du, då ska de drickas latte och spanas :) sommar. ååh, hoppas de blir en bra sommar i sverige. Kram

    2008-05-28 | 21:22:29
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/
  • Linda säger:

    Skysst, vart ska jag föra över pengarna och hur mycket till biljetten? :) Jo, du i sommar ska vi vara bruna och fina. haha . Kram

    2008-05-28 | 21:26:51
  • Anonym säger:

    OK, va kostar resan då? :) De är bra de, latte, sol och alkohol. Prima. Haha. Sov gott. Kram

    2008-05-28 | 22:08:02
  • Linda säger:

    OK, va kostar resan då? :) De är bra de, latte, sol och alkohol. Prima. Haha. Sov gott. Kram

    2008-05-28 | 22:08:15

Kommentera inlägget här: