Skåningen

Träning, livet och resor.

fotvården inställd.

Kategori: vardag

igår skulle jag på fotvård, hade verkligen sett framemot det. Men telefonen ringde å väkte mig vid halv 9, sur som ett bi svarade jag, men de var hon som skulle fixa mina fötter som sa att hon var sjuk.
Vi fick inte tag i någon annan heller.
Blev en mysig kväll på Grappa med Merita å Petrit, å gissa vad fixar frassen Merita gör då.. Jorå hon fixade en ny fotvårds tid hos Lotta idag åt mig. Ska bli så grymt skönt.
Tack tack.


Har jag berättat om killen som gav mig en kärleksförklaring?
Grymt skoj, hade ett missat samtal från en kompis mobil i lördags, även ett röst medelande.
Jag lyssnade och fick höra:
"hej Cilla, tänkte bara kolla om du var på Palace ikväll?"
 Det är nämligen så att jag är kär i dig, så kär som rosorna på morgonen, eller nej inte på morgonen, men så kär så att mitt hår lockar sig. Jag är Kär i i dig, Cilla jag älskar dig, jag älskar dig!"

Det var lite längre än så men jag mins inte exakt hur det var, skrattade gjorde jag för jag vet inte vem killen är. Måste vara ett big time skämt, men kul var det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: