Skåningen

Träning, livet och resor.

det händer i Eslöv!

Kategori: vardag

"ESLÖV. Nattens första larm i Eslöv kom in vid ettiden natten mot lördag. Ett skjul vid Norrevångsskolan brann, men brandkåren kunde släcka elden innan den hann sprida sig.

Några timmar senare ryckte brandkåren ut igen. Strax innan 04-tiden stod Ekenässkolans matsal i lågor; och strax därefter började det brinna i ett café på Trollsjöområdet cirka hundra meter från skolan. Rökutvecklingen över Trollsjöområdet var så kraftig att ett informationsmeddelande till allmänheten gick ut över radio.

Som om brandkåren inte hade nog att göra kom det en halvtimme senare in ytterligare ett brandlarm. Den här gången brann en bil på Västerlånggatan."
   


Sjuk natt i Eslöv, vad det har brunnit. Pappa å jag åkte å kollade i morse efter att jag varit hos frissan.
GALET! Jävla mongon som tänder eld.
Gårdagens kväll skulle bli lugn, eller hur att den blev? Full som agaspruda blev jag, Stenkan med gänget å shakade as, bror David gav mig drinkar åt höger å vänster, shotsen dracks en efter en, nattmat på Sub Way,
"dog" för en snygg mulatt tydligen ( mins det inte själv, men  hade jag nästan dreglat enligt Jens)
På flaskan ikväll igen? Suck, men vad gör man inte för sina vänner?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: