Skåningen

Träning, livet och resor.

vintern är tillbaka.

Kategori: vardag

helt offatbart, kallt, snö och våren är som bortblåst för en stund.
Blev film hos Emil igår med Iccan, Petter å Lollo.
Men filmen va sjukt kass "Två dagar i Paris" se aldrig den!
Så vi spelade Pictunari istället, alltid lika skoj.
Jag vill åka in till Malmö idag, får se vad Iccan å Emil vill, får väl bli tåget in isåfall så vi slipper ge oss ut på vägarna i detta vädret.

Det var super skoj att möta upp tjejerna igår, dom anlände i flippflopp, shorts å t-shirt. Har bestätmt mig för att jag ska åka med dom på nästa resa, då kommer jag strunta i handbollen. måste verkligen få åka iväg sådär.
ikväll blir det partaj med dom, ska bli skoj.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan igen å mysa lite med Buddy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: