Skåningen

Träning, livet och resor.

vem kunde ana?

Kategori: vardag

hur fan kan det rymmas så himla mycket i en 1a på 36kvm.. Får panik!
men jag har inte mycket kvar nu, det sista kommer packas ner imorgon.
Men ja.. så mycket saker..
Jag har gått emot mamma, har kvar köks prylarna i bannanlådorna.
Hon får väl sucka å stöna för att jag inte gjort som hon säger men det lär ju hålla.
Kläderna har jag bara lagt ner fint i lådorna å det lär hon väl garanterat påpeka.
"hur kunde du bara lägga ner det sådär?"
Mamma Dobak är extrem pedant och tycker att såna här små saker kan vara värsta grejen.
men jag får väl stå på mig, det är trots allt mina saker.
Det är faktiskti deras (mammas å pappas) "fel" att jag måste byta lägenhet.
Dom som fick mig att skicka in uppsägningen av lägenhetn,dom som så gärna ville ha hemmig å påverkade mig extremt. Så ja.. dom ska inte klaga hur jag packar! -ler-

kaffepaus nu.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Okej, fan vad segt,Ne dom bryr sig inte så värst mycket tycker jag.. Jag har haft min i 3 år nu, skulle från början haft den 2 år. Men nu 21 maj tar jag bort den, underbart :)

    ha det bra!

    2008-03-26 | 15:43:46
    Bloggadress: http://jolieee.blogg.se
  • Johanna säger:

    okeej, synd att du inte fick den då direkt som 18 åring, då hade ju allt varit bra nu :P
    ja det ska bli sjukt skönt :) hade varit segt att haft den kvar nu till balen och student o det.

    2008-03-26 | 16:20:06
    Bloggadress: http://jolieee.blogg.se
  • Linda säger:

    Hur gick de med grannarna? Jag var vaken klockan fem och väntade på uppdate ja :)

    2008-03-26 | 21:52:54
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: