Skåningen

Träning, livet och resor.

trött..

Kategori: vardag

börjar klockan 1 idag, ska ut i nya lokalen och hänga upp varor, prismärka och larma
Jag önskar att jag fick en fast anställning på Bagarstugan istället.
Kan inte ha de så här. Team Sportia verkar inte ha så stor koll.
Måste säga ifrån idag att jag vill ha ett schema på vilka tider jag ska jobba, för dom på Bagarstugan har massa tider till mig. Men kan inte ta dom förrän jag har Team Sportias schema

Solen skiner ute och jag vill bara hem till Eslöv. Men snart så.. Får väl hålla ut.

Varför bloggar man? Helt onödigt egentligen. Nästan alla vänner har lagt ner sina bloggar.. Får se om jag oxå gör de..

och ja.. en normal kvinna kanske inte väger 65-70 kg men jag tänkte på min längd och och utgick från dom jag känner och Charlotte såg ut att väga nåt i den stilen. Förlåt då...!



Kommentarer

  • Elin Ö säger:

    neeeej...lägg inte ner bloggen! både kakan o cc har ju svikit mitt läsintresse...inte du me!

    2008-03-03 | 15:55:34
  • Jesper säger:

    Man behöver inte ta bort sin blogg bara för att man (du) börjar bli vuxen :D Jag läser så ofta jag hinner ju , hihi. Hoppas allt är bra med dig krampan?

    2008-03-03 | 16:53:12
    Bloggadress: http://jippa.blogg.se
  • Jesper säger:

    Det är konstigt rent att man ska behöva prata vett med CillaDobak för att få henne på rätt bana igen. =) Jag mår utmärkt, tråkigt att det har lagt sig förbannat mycket blötsnö på fotbollsplanen nu när jag ska springa där haha. Sköt om dig

    2008-03-03 | 18:12:21
    Bloggadress: http://jippa.blogg.se

Kommentera inlägget här: