Skåningen

Träning, livet och resor.

tjallallaaaa

Kategori: vardag

pratade precis med mammsen å pappsen, stor saknad från bådas håll så vi bestämde att jag ska hem över påsk.
Visst att jag har Emil å Erke ( mina eslövs grabbar) här i Norrköping. Men man saknar ändå allt där hemma.
Ska bli skönt att få komma hem över påsken.
Hänga på Grappa, leka med Buddy, träffa alla underbaringar, sova i flickrummet och mycket mycket mera...
hoppar av glädje.
Bra tajming för den helgen jag ska hem kommer även tjejerna hem. Sanna å Fanny som varit iväg i 5 månader på resande fot och Kvant, Freed och Hanna som varit iväg nästan 2 månader.
Dom landar i Eslöv ungerfär samtidigt som jag kommer att landa hemma.
Ser redan fram emot denna helgen och jag hoppas att tiden kommer rinna iväg fram tills det är dax för avfärd.

Nu ska jag lägga mig i soffan och pilla mig i navlen i brist på annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: