Skåningen

Träning, livet och resor.

sovmorgon, halsont och Brittan..

Kategori: vardag

börjar 12 idag, så himla gött men halsen är väl inte på topp men jag måste ju bara ut, öppningsdag idag ju. Undrar om de är mycket folk där ute?
Har fixat lite nu på morgonen, ringt adressändringen fick snacka med en kille som verkade sova.. jag undrar fan om det blev rätt... lite nervös nu, han verkade inte ha koll på vad han gjorde (!??!)
Sen ringde jag till E-On och pratade med en super gullig kvinna, verkligen hjälpsam.. sånt gillar vi.

Brittan spelas för fulla muggar och jag gör allt för att störa grannarna innan jag flyttar.. muhaha

Nu ska jag väl snygga till mig lite, bara jobb idag och imorgon sen är det äntligen dax för skåneland..


bjuder på 2 handbollsbilder..


Kommentarer

  • mh säger:

    den första bilden är VÄLDANS söt, haha
    ;)

    2008-03-18 | 11:21:10
  • Linda säger:

    OK, nu har jag missat nåt helt märker jag. Vadå flytta? Vart ska du ta vägen nu då? Haha . Brittan på hög volym, de låter perfekt. Fixat chiiefen tröjjan? haha .

    2008-03-18 | 16:02:06
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: