Skåningen

Träning, livet och resor.

snö i massor..

Kategori: vardag

vad händer? snön ligger vit, igår njöt jag av vårsolen.
Sjukt!! Det är massor ut av snö som ligger, vart kom detta ifrån? Gillar vi inte.
Fick gå hem från jobbet idag för jag mådde pyton, lätt feber, huvdet värkte, mådde illa och kände mig helt kass.
Dom sa att de var skönt, för jag höll tyst.. ;)
Imorgon är de öppning av Team Sportia men jag "får" inte komma förrän 12 istället för 7 som var tänkt, allt för att jag ska vara pigg och utvilad. Gullgit av dom.
Målaren som ska fixa vid min lägenhet ringde mig idag, ska dit på torsdag och välja ut en tapet till min fondvägg som jag ska i köket. Men om det inte finns någon som jag faller för så får bli målarfärg. Vad ska jag då välja? Rosa? haha nja vi får se..
Bara 2 arbetsdagar kvar för mig denna veckan, för på torsdag åker jag äntligen hem till Skånelad...Längtar sjukt mycket.
Eslöv är ändå Eslöv, mitt riktiga hem, Norrköping är bara på låtsas, drömmer nog bara, vaknar väl upp snart å inser att det är en dröm..
Så känns det verkligen..


image405
Denna rosa färgen som fondvägg? Inte illa pinkat alls...





Ni som känner mig väl, vet hur svag jag är för rosa prylar. Förvånar mig inte om det slutar med ännu ett rosa kök.


Nu ska jag ringa hem..  (hemskt vad mammig och pappig jag blivit sista tiden... )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: