Skåningen

Träning, livet och resor.

pyamas,kaffe å sol..?

Kategori: vardag

sitter här i min mysiga pyamas och dricker en kopp kaffe. Funderar starkt på om jag ska traska ner till Sol & Motion och sola mig brun..
Trodde jag skulle jobba idag men chefen ringde aldrig igår så det blir väl jobb imorgon.. om han nu ringer idag..
Jag hoppas fortfarande på att dom ska låta mig åka hem över påsk.. Det är det ända jag vill, sen kan jag jobba häcken av mig senare..

Satt å snackade med töserna som är på Bali via msn igår.. Hade 4 st msn rutor uppe och det var med tjejerna som satt på rad på ett internetcafé där. Lite onödigt å snacka med var en sådär men det var ändå skoj.
Vi planerade våra äventyr i påsk och det gjorde att min längtan hem blev ännu större.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: