Skåningen

Träning, livet och resor.

Nordman, Stenkan och snö..

Kategori: vardag

äntligen hemma i Eslöv, hann in genom dörren krama mamma å Buddy, bytte om och stack.
Va hemma i ca 5 min.. vilken trevlig dotter jag är.
Hem till Nagy på  förkrök sen blev det Stenkan, himla skojå träffa alla igen.. Nordman spelade för fulla muggar. helt okej.
Nyduschad nu, väntar på att Dempan ska ringa så vi kan åka ner till staionen och möta upp dom fem vilda som varit ute å rest. Måste ju säga att kvällen igår var inte lika rolig som den bruakr var, ingen va töserna var ju där.
Men imorgon, (förmoligen ikväll oxå) så blir det att festa med dom.
Måste gå å fixa till mig nu så jag är bered på att åka.

Kommentarer

  • dicken säger:

    fixa du autograf

    2008-03-21 | 10:30:31
  • Kw säger:

    När du kommer hem vill jag inte höra nått om att du ångrat dig och vill flytta tillbaka till eslöv! Glad påsk kompis pusss

    2008-03-21 | 13:50:53

Kommentera inlägget här: