Skåningen

Träning, livet och resor.

Malmö.

Kategori: vardag

Iccan,Emil, Petter å jag åkte in till Malmö innan. Jag som var så himla shoppingsugen idag hittade verkkligen inget. Jo, en huddtröja på Carlings.
Suck. får väl ta mig en ordentlig shoppingrunda i veckan som kommer.
Ska väl hoppa in i duschsen snart, förfest hos Fanny, sen blir de party all night long.
Får väl dra på mig nån trasa som är nerpackad, eftersom jag inte kunde hitta något skoj idag.
Kvällens mål: Iccan ska fyllas
Vi köpte en flaska Barccadi Melon och 2 cider var, det måste hon bara bli full på.
-ler-

nu ska håret ansas, kroppen tvålas in å håret masseras, sen blir det käk.



vi två ska göra Eslöv osäkert ikväll!
kameran är på laddning och det ska tas massvis med bilder.

Kommentarer

  • kw säger:

    vill ha info om gårdagen! ;)

    2008-03-23 | 13:47:24

Kommentera inlägget här: