Skåningen

Träning, livet och resor.

godmorgon världen.

Kategori: vardag

..vilken underbar dag...

Fick dille igår, åkte med Åsa hem från jobbet och hon hade en Citorën C1, vilken söt bil. En sån vill jag ha, perfekt att ta sig till jobbet och träningarna med. Jag vill ha. Dax att plock fram hundögonen igen.. Kanske ska vänta med att lägga fram det tills jag kommer hem, för då är det lättare att plocka fram mina hundögon. Lite svårt genom luren.
Eller en Smart Car, guud vad bra jag hade mått då.


   
Citroën C1              Smart Car






Det damp nyss ner ett vykort i brevinkastet, det var från tjejerna i Thailand. Sötnosar. Vad mycket ett vykort kan göra, blev super glad och ser ännu mer framemot att få komma hem.



Hej hopp i löven pilla dig i ögat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: