Skåningen

Träning, livet och resor.

dom ska DÖ!!

Kategori: vardag

vakande av en chock vid halv 6 imorse. Grannarna spelade musik å sjöng med! JÄVLA IDIOTER! Dom måste fan vara knarkare eller nåt.
Jag orkade inte traksa ut i min pyamas å plinga på, men dom måste seriöst vara pyskist störda.
Har som tur är inte många nätter kvar här nu, men jag tycker synd om dom som ska bo här sen.
åå jag kokar av illska. Hur fan kan man ens komma på tanken på att sjunga kareoke eller vad dom gjorde till hög musik halv 6 på morgonen? HATAR DOM!
Har stora planer på att ställa tv.n på larm kl 5 å ha på MTV eller nåt imorgon bitti!.... Grr!!

nu ska jag börja packa.. suck.
Gick en runda på stan innan, gick in i min favvorit affär, Granngården. Skulle kunna bo där, ska köpa massa fint därfirån tror jag nog allt.


fan vad med snö.. GALET!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag hade de underbart trots min incedent med sjöborrarna. Neej, fy satan. Klockan 5 imorn bitti, brittan på HÖGSTA volym och skråla högt till. OK?! Och säger dem nåt, fram med chiiifen tröjjan. Dem ska få dem jievlarna :) Haha !! På dem nu.

    2008-03-25 | 14:19:13
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • Åsa säger:

    Gick det bra hos tandläkaren?

    2008-03-25 | 14:38:45
  • Steffi säger:

    Nej tiden brukar inte räcka till! Ska du flytta till större eller mindre? Puss

    2008-03-25 | 14:57:16
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se
  • karin säger:

    du måste fan gå upp och säga till dom sådär dags!!

    2008-03-25 | 14:59:01

Kommentera inlägget här: