Skåningen

Träning, livet och resor.

"Det är inte svårt att göra någon glad!!"

Kategori: vardag

fick panik på grabbarna igår på jobbet, dom fäller inte ner toalettringen på toan och det stör mig.
Dom fick höra det hela dagen men inget hände. Satte då upp en lapp på dörren... "Fäll ner locket!"
Det funkade väl lite bättre, men idag... Mr J som är en jäkel på att göra toalett besök glömde bort sig idag, så då tog jag fram ett nytt papper och penna.. skrev följande... " Det är inte svårt att göra någon glad! FÄLL NER LOCKET!"
Dom bara garvade åt mig, jag tejpade upp den ovanför toastolen så dom inte ska missa den.
Man blir rätt mongo av att stå där ute å packa upp låda efter låda, prismärka alla jävla varor, kolla så att artikel nummer, storlek och färg stämmer, larma allt och hänga upp det. Det tar på pysket vill jag lova er..
Man får göra det roligaste av det hela, vi flummar en hel del samtidigt som vi är skärpta.

ikväll blir det barnkalas för småttingarna Thea å Hossman om fyllt/fyller 17 år...
Ska väl hoppa in i duschen å fräscha till mig så gott det går.

Kommentarer

  • diurhuus säger:

    Tycker ni kvinnor borde lära er fälla ner de själv.. eller upp. ;)-

    2008-03-14 | 22:09:56

Kommentera inlägget här: