Skåningen

Träning, livet och resor.

då var det överstökat..

Kategori: vardag

öppningen av Team Sportia är över, butiken stod klar för öppning 8.00 i morse, tro det eller ej.
För 3 veckor sen var det som en stor tom ekande lokal, och idag en butik fylld med folk och varor.
Det är rätt så coolt att man fått vara med och starta upp en butik och sett hur det hela växt fram lite varje dag.
Jag vandrade runt som ett levande lik och trodde jag skulle dö, förkylningen har nte blommat ut helt men den finns där hela tiden och irriterar mig.
Blev polare med Bagheeras säljare Johan, han fixade så jag får hem en gratis VCT tröja i vit och guld som annars kostar 600 kr, man tackar å bugar, sen fick jag rabbat på en rosa oxå, sjukt snygga!!
Kontakter är aldrig fel.
Sista jobbdagen imorgon, sen har jag långledigt. Ska bli så himla gött!


 Den rosa äger jag men jag vill ha denna oxå.. --->.

nu ska jag nog snart lägga mig, är helt färdig och fötterna värker.

Kommentarer

  • Linda säger:

    haha jag och minne. jag är lite senil kanske. Är det en större lägenhet? Hoppas på bättre grannar då. Lev om riktigt nu och ha en trevlig påsk i skåne. Jag ska åka till Pemba, men du. Ät mycke påsk ägg för mig med. Jag får inget i år :(

    2008-03-19 | 14:42:03
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se
  • Linda säger:

    OK. Men lova att njuta av tiden i skåne nu :) Jag ska sola lite för dig med. Lovar . haha . Glad påsk. Kram

    2008-03-19 | 20:26:23
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: