Skåningen

Träning, livet och resor.

Brittan & jag i krig!

Kategori: vardag

kom hem efter en lång dag, hörde (hör fortfarande) hur idioterna till grannar spelade hög musik
Så jag ville inte vara sämre, sprang in i lägenheten å höjde volymen till max, Britney Spears nya skiva gick igång.
jag njöööööööt av min hämd och kände hur kriget var på G....
Men nu spelar dom högre och mitt huvud pallade inte Brittan längre så jag gav upp.

Steg upp 6 i morse och ni fattar ine hur mycket slit det är på jobbet, en hel butik ska fyllas med varor och det tar tid.. Jag prismärkte lite mer än 500 fotbollstrupor, sen var det en jävla massa skor, säkert 1000 par.. och lite till....
Det tar tid och orken gå ur en..
Va ensam tjej där ute idag med, lovar er att de blir mycket mobbing mot mig, sen hjälper det inte att man är skåning och blond heller.
Men allt sägs med glimten i ögat och har vi jäkligt skoj trots allt.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Visa grannarna vart skåpet ska stå nu :) haha !!

    2008-03-06 | 15:41:39
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här: