Skåningen

Träning, livet och resor.

2 timmar kvar..

Kategori: vardag

om cirka 2 timmar kommer pappa å hämtar mig.. vi ska upp å kolla på lägenheten så han får en syn på hur den ser ut.
Jag var där innan.. jäklar vad fint det blir.. Målaren var super trevlig. Han hade tillochmed målat om badrummet för han tyckte det såg förjävligt ut innan. Nu är badrummet vitt som innan var grå/blått. Köksluckorna var iväg skickade på målning, all struktur i taken var målade vita, han höll på att måla det gamla träskåpet vit när jag var där.
Han kom med förslag på en fondtapet som han själv tyckte skulle passa och jag höll med. Har kollat igenom den andra men har nog rätt, tror det blir den han tyckte.
Men vad liten lägenheten såg ut, men det blir nog mysit när mina möbler kommer in.
Kommer blir kanon! -ler-

Nä om man kanske skulle ta tag i att packa för det har jag inte gjort än.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: