Skåningen

Träning, livet och resor.

nattbesök.

Kategori: vardag

vårat sökande efter studentgåvor till våra två små änglar Ewe och CC tog mer än en timme.
11 träffades vi på stan och lite efter halv 2 kom vi äntligen iväg till Wasaparken där vi nu legat och solat.
Grymt skönt.
Jag kommer få nattbesök inatt, Nicki ska sova över här, trevligt.
Känns som man är barn på nytt, längesen någon kompis sov hos mig.
Nicki ska spela brändboll med klassen imorgon och då tänker ja hänga på och scchteka mig brun i solen.
Aldrig fel, kanske finns lammkött att tjuvtitta på, men bara TITTA!


Mamma å pappa ringde från Ungern, dom låg vid en sjö å scchtekte, inte illa.
Jag vill dit, har inte varit i Ungern sedan jag var 14 år. Måste boka in en tripp med dom dit snart igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: