Skåningen

Träning, livet och resor.

ic.com.. vilken lögn!

Kategori: vardag

snäll som jag är följde jag med Iccan ut på röj igår.
Vi hittar ofta på massa skit när våra kloka huvud slås samman.
igår kom vi på ic.com.
vi sa att vi hade blivit utvalda av Norrköping för ett projekt som innebar att vi skulle resa runt i Europa i sommar och besöka olika nattklubbar, ta bilder å skriva om dom.
Vi fick endast lov att använda digitalkamera så att det hela skulle se verkligt ut.
SOM VI LJÖG! =) Men folk ställde upp och idag har jag foto på massa okännt folk som tror att dom är med på en hemsida vid namn ic.com
Riktigt skoj.


nu ska jag trycka i mig hemmagjord pizza. MUMS.

Kommentarer

  • Linda säger:

    HAHAHA. Så klockren du är. Måste, bara måste lägga upp kort. Fy fasiken va skojj. Faan att jag inte va med och kunde se. höhö. Jag mår fint, lite seg och osocial av mig bara. Pizza - Mums. Kram

    2008-06-08 | 19:19:16
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: