Skåningen

Träning, livet och resor.

fotboll.. och?

Kategori: vardag

jag är nog en av de få i Sverige som inte är ett dugg intresserad av fotboll, jag visst Sverige spelar ikväll.  och lixom?
orka bry sig.. men för att inte vara en utböldning så får man ställa upp å kolla... kan ju alltid sitta å snacka skit.
Det är sån hysteri med det hela.

Jobbat på Bagarstugan idag, alltid skoj med omväxkling av jobb, Majsan & jag rockade. Fast det var himla lugnt idag.
Men det gick bra.

nu ska jag slappa i soffan ett tag.


38 dagar kvar.. med like!!! ♥

Kommentarer

  • Linda säger:

    Sitt fint ;) hööhöh. Skoja :) Haha. Japp ska bli så kul, han försöker pressa M på info men hon är tyst som muren och säger bara "vi ska plugga inatt" haha . Kram

    2008-06-10 | 19:18:30
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/
  • Linda säger:

    haha klockrent ju. Vi ska jävlas som fasiken. Hitta på allt och inget alls. Jag måste hinka kaffe så jag håller mig vaken bara ;) haha . Kram

    2008-06-10 | 20:04:11
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/
  • Diurhuus säger:

    Lovar du inte är ensam om att inte kolla för intresserat.. har de igång i bakgrunden men men,, slutspel fine,, resten e bara hysteri

    2008-06-10 | 22:01:14
  • Linda säger:

    Och de nu jag sitter här med mitt morgonkaffe – skitsur. M förstörde mestadels allt inatt genom att öppna deras dörr så de skulle bli ”lättare” att gå in på natten, dock hade inte J somnat och somnade väldigt sent, jag deckade före honom. Men lugn du. Jag har en plan, han sover väldigt länge och hårt på helgerna ;) höhö. Än är det inte över. Kram

    2008-06-11 | 07:35:53
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Hur går det med tänderna, har du fått tandställning?

    2008-06-12 | 16:18:29

Kommentera inlägget här: