Skåningen

Träning, livet och resor.

bye bye Skåneland.

Kategori: vardag

dagen började med en "frukost" på Grappa med Kvant, jag bytte bort henne mot Merita vid 1 tiden, gick till systemet, Lindex å sen solade vi.
Kom hem för en stund sedan, har packat ner allt i min nya rosa resväska.
Super snygg ;)
Har nu 3 ½ timme framför mig på tåget utan sittplats. BAJS!
Tror jag ska bänka mig i Bistron.
Smart som är jag så bokade jag aldrig sittplaster, får väl skylla mig själv.

Midsommar imorgon, innebär jobb mellan 10-14, sen drar jag till stationen och möter upp Sanna å Rappe.
Det kommer blir midsommarfirande på Johans land tillsammans med lite annat folk.
Sen är de lördag och då beger vi oss till himpa för att inta våra sovplaster kommande vecka på sports camp.
På söndag dra allt äntligen igång, ska bli så skoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: