Skåningen

Träning, livet och resor.

arma kvinna.

Kategori: vardag

heldag på jobbet, rätt lite att göra men tiden gick väl ändå hyfsat fort.
Stack in om Coop efter jobbet för å handla bröd å juice.
Förre mig i kön stod en gamal kvinna, jag fick så dåligt samvete å ville göra allt för henne.
Tror inte hon hade pengar eller vad det nu var, men ack så yr hon var.
Jag ville bara sträcka mig å betala det lilla hon ville köpa men hade endast 50 kr på mig.
Tårarna kom nästan, för hon förstod verkligen inte vad som hände.
Vad hemskt att bli så gamal när hjärnan inte hänger med.
Tror jag blev så känslig när jag såg henne eftersom mormor är illa däran.. :(
Ska ju hem på söndag och jag MÅSTE verkligen åka ut till henne, vet tyvärr inte hur länge hon får stanna kvar på denna vackra jord. suck....



fick en fråga om min tandställning. Nix, har tyvärr inte fått den än men jag har fått godkänande från försäkringskassan att dom går in å betalar en del.. Varför fick jag den inte när jag var 18 år? Det är så jävla dyrt nu.


36 dagar kvar....

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hhhhh... Jag vet hur du känner! Tänker på dig! Hälsa Eslöf från mig

    2008-06-13 | 09:36:18
    Bloggadress: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: