Skåningen

Träning, livet och resor.

känslan av...

Kategori: vardag

har ni varit med om att ni vakant upp och intehar en aning om det är dag eller natt, om man är hemma eller borta?
Nyss hände detta mig..
Det var riktigt längsesedan som jag somnade på soffan efter jobbet, det var en klassiker i min vardag när jag jobbade på skola, men sedan dess har de inte hänt alltför ofta.
Rätt skönt med en nappi.
Tänka slänga i mig lite mat nu sen ska jag verkligen STÄDA hela lägenheten.


lägesrapport: jag ler, jag mår bra, rätt eller fel? Mina tankar yr, massor som snurrar i skallen, på tok för mycket för min lilla hjärna.
Funderar på att göra en "check" lista å checka av saker allt efter.



Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej, på tok för länge sen. Jag mår bra och har kommit till rätta med de mesta i vardag. Inget jobb och fattig men jag lever och trivs bra. Hur går allt för dig? Vi måste boka latte snart :) Kram

    2008-07-31 | 11:34:19
    Bloggadress: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: