Skåningen

Träning, livet och resor.

kanoners..

Kategori: vardag

förra lördagen gick min digitalkamera sönder hemma hos Svampen när vi hade "hockey-handboll" fest, sjukt förbannad blev jag, köpte den i november å den gick sönder nu 7 månader senare.
Pappa var uppe hos mig på min födelsdag i torsdags (tack till alla er som sa gratis, det värmde)
Så pappa å jag åkte till Elgiganten å det var ingen idé att laga den så dom gav mig en helt ny, TACKAR! Bra service.
Min hemtelefon dog för ca 1 månad sen, har inte haft tid att byta den, men idag tog jag med den ner på stan och dom sa samma sak, de är inte lönt att laga den så jag fick en ny
Jag gillar de ;)

strax träning, sista veckan vi har träning innan uppehållet.
Nästa lördag åker vi till Grekland, fan vad jag längtar.



♥11 dagar kvar. ME LIKE!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: