Skåningen

Träning, livet och resor.

galet nära..

Kategori: vardag

jag var nyss galet nära att boka biljetter hem till Skåneland imorgon kväll, men jag ångrade mig. Mamma å pappa tycker att jag är galen som ändrar mig hit å dit hela tiden.
Men kände att jag har för mycket att stå i nu innan resan så jag får åka hem i augusti istället.
Himla trist för Viktor å Alex ska besöka Eslöv i helgen, men Sanna å Steffi tar nog hand om dom väl.. =)

Linnet är fortfarande ute på vift. (?)

Helgen: mitt hår ska fixas av Ewe på fredag, topparna ska klippas och hårbotten ska färgas.
Pengar ska växlas, kläder måste köpas, packlista skall skrivas, apoteket skall plundras.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Hej gumman! Vad kul att åka på semester, jag åker också till grekland, på måndag:) men ni får det nog lite festligare än vi;) Ville bara säga att jag är ledsen att jag inte hörde av mig förra veckan när du FYLLDE ÅR, hur kan man missa liksom? Ha det underbart!!! Puss josse

    2008-07-10 | 12:10:04
  • Josefin säger:

    Alltså GRATTIS i efterskott, glömde det, igen hahahaha

    2008-07-10 | 12:11:28
  • Steffi säger:

    Viktor och Alexs kom aldrig :/

    2008-07-11 | 15:44:30
    Bloggadress: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: